طراحی سایت مانند دیجی کالا

نمونه کارهای طراحی سایت مانند دیجی کالا

کار ما طراحی وبسایت است و روزانه افراد زیادی با ما تماس میگیرند و میخواهند طراحی وبسایت مانند دیجی کالا داشته باشند. اگر شما هم میخواهید طراحی سایت مانند دیجی کالا داشته باشید حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بازاریابی آنلاین روزانه طرفداران بیشتری پیدا میکند. همه گیر شدن اینترنت، صرفه جویی در زمان و تنوع بالای محصولات در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی باعث شده که خرید کردن به صورت اینترنتی فراگیر تر از گذشته شود.

در دنیا و حتی در ایران، سایت های فروش اینترنتی زیادی وجود دارد که خیلی از آنها مانند آمازون، علی بابا و دیجی کالا به بزندهای بزرگ و معتبری تبدیل شده اند. موفقیت سایت های فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا باعث شده که خیلی از افراد به فکر این بیفتند که طراحی وبسایت مانند دیجی کالا داشته باشند.

خیلی از افرادی که سایت فروشگاه اینترنتی دارند موفق میشوند و به فروش خوبی میرسند خیلی ها هم فقط با طراحی وبسایت فروشگاهی پولشان را دور میریزند.

طراحی سایت مانند دیجی کالا
طراحی سایت مانند دیجی کالا

اینجا میخواهیم شما را با واقعیت طراحی وبسایت فروشگاهی آشنا کنیم.

  • صرفا طراحی سایت مانند دیجی کالا ، شما را به دیجی کالا تبدیل نمیکند. درست مثل اینکه توقع داشته باشیم صرفا با پوشیدن لباس پزشکی، به یک پزشک تبدیل شویم یا اینکه با پوشیدن لباس فضانوردی به یک فضا نورد تبدیل شویم. پس صرفا با داشتن سایت فروشگاهی قرار نیست دیجی کالا شوید.

دیجی کالا یک شبه دیجی کالا نشد. ابتدا باید زیر ساخت ها را درست کنید.

  • اگر طراحی وبسایت مانند دیجی کالا میخواهید باید همانند دیجی کالا هر روز محتوای ارزشمند ایجاد کنید. باید هر روز متن، عکس و فیلم از محصولاتتان را منتشر کنید. آیا به موضوع تولید محتوا فکر کرده اید؟
  • اگر میخواهید طراحی وبسایت مانند دیجی کالا داشته باشید باید در سایت های پر بازدید تبلیغ کنید. آیا به هزینه تبلیغات فکر کرده اید؟ اگر دیجی کالا امروز میلیاردی میفروشد، دلیلش این است که سالها میلیاردی برای برند سازی خود سرمایه گذاری کرده است.

اینجا فقط سه نکته مهم که باعث موفقیت دیجی کالا شده را توضیح داده ایم. تامین کالا، استراتژی های فروش و صد ها عامل دیگر در کنار هم دیجی کالا را به یک مجموعه برتر در زمینه بازاریابی آنلاین تبدیل کرده است.

ما نمیگوییم که داشتن سایت فروشگاهی خوب نیست حرف ما این است که واقع بین باشید و فقط ظاهر کار را نگاه نکنید.

ما سایت های فروشگاهی زیادی را طراحی کرده ایم که فروش های خوبی دارند. اگر شما هم میخواهید سایتی داشته باشید که فروش خوبی داشته باشد خیالتان راحت ما در کنارتان هستیم و تمام تخصص و دانشمان را به کار میگیریم تا فروشتان را افزایش دهیم.

طراحی سایت مانند دیجی کالا
طراحی سایت مانند دیجی کالا

ده نکته مهم برای افزایش فروش سایت فروشگاهی

  1. از تصاویر با کیفیت استفاده کنید تا حس خوبی به مخاطب انتقال داده شود.
  2. دسته بندی محصولات به طوری باشد که مشتری گیج نشود.
  3. فرآیند خرید را برای مشتری راحت کنید. پر کردن فرم های طولانی، کاربر را از خرید کردن منصرف میکند.
  4. ریسک خرید را پایین بیاورید. با در نظر گرفتن گزینه هایی مثل ضمانت بازگشت وجه یا امکان عودت کالا، ریسک خرید را برای مشتری کمتر کنید و بیشتر بفروشید.
  5. وبسایت را مرتب به روز رسانی کنید و محصولات و محتوای جدید را به طور مدون در وبسایت بارگزاری کنید.
  6. افرادی که از وبسایتتان خرید میکنند را به مشتری وفادار تبدیل کنید. به طور مثال اگر مشتری از وبسایت شما خرید کرد به او ایمیل یا پیامک بزنید و یک محصول دیگر که مکمل خریدش است را به او هدیه دهید. اگر شخصی از وبسایت شما یک لباس خریده میتوانید یک جوراب به او هدیه دهید و لباس و چوراب را با هم برایش ارسال کنید.
  7. به مشتری اطلاعات ارزشمند بدهید. ممکن است هنگام خرید برای افراد یکسری سوال پیش بیاید. در وبسایت به سوالات احتمالی مشتریان پاسخ دهید تا در خرید کردن مردد نباشند.
  8. اعتماد ایجاد کنید. برای اینکه مشتری به شما اعتماد کند میتوانید در وبسایت از تصویر و یا فیلم افرادی که قبلا از شما خرید کرده اند و از خریدشان راضی هستند را استفاده کنید تا ترس و عدم اعتماد مشتری از بین برود.
  9. فرآیند خرید مشتری را شبیه سازی کنید. فرض کنید که خودتان به عنوان مشتری وارد وبسایت میشوید. چه نکاتی برایتان مهم است؟ به چه چیزهایی توجه میکنید؟ همه آنها را در وبسایتتان پیاده سازی کنید.
  10. اگر میخواهید وب سایت فروشگاهی موفقی داشته باشید، کار را به یک تیم بسپارید. طراحی وبسایت کار یک شخص نیست. تخصص های زیادی برای طراحی وبسایت حرفه ای لازم است. تسلط به علم برنامه نویسی، گرافیک، مارکتینگ و فروش چیزی نیست که از عهده یک نفر بر بیاید.

استفاده از دانش و تخصص هر فرد به صورت جداگانه و ترکیب کردن آن با یکدیگر میتواند بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد.

نمونه کارهای گروه تاچ در زمینه طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت مانند دیجی کالا چه قابلیت هایی دارد؟

  • امکان توسعه وبسایت در آینده
  • دسته بندی محصولات
  • گالری تصاویر
  • درج نظرات کاربران به ازای هر محصول
  • ریسپانسیو یا سازگار بودن وبسایت با موبایل و تبلت
  • سرعت بالای وبسایت
  • امکان تخفیف
  • درگاه پرداخت
  • عضویت کاربران
  • توضیحات محصول
  • نظر دهی کاربران
  • امکان تعریف روش های پرداخت
  • طراحی سایت با رعایت استاندارهای سئو
  • امکان مقایسه محصولات
  • امکان فیلتر کردن محصولات
  • ارسال پیامک
  • گواهی ssl

قیمت طراحی سایت مانند دیجی کالا چند است؟

به طور کلی هزینه های خدمات طراحی وب سایت مانند دیجی کالا بسیار متغیر است. بعضی افراد یا شرکت ها مدعی هستند که طراحی وب سایت مانند دیجی کالا را با مبلغ یک میلیون تومان انجام میدهند و پیشنهاد قیمت برخی شرکت ها برای طراحی سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا بالای پانصد میلیون تومان است.

چرا قیمت های طراحی سایت مانند دیجی کالا به شدت متفاوت است؟

به طور کلی اختلاف قیمت در خدمات نسبت به محصولات بیشتر است. مزیت فروش محصول نسبت به فروش خدمت این است که در فروش محصول مشتری میتواند قبل از خرید کیفیت محصول را کامل بررسی کند و بعد با اطمینان خاطر خرید کند اما در فروش خدمات بعد از اینکه مشتری پول را پرداخت میکند میتواند کیفیت خدمات را بررسی کند. به همین دلیل است که افراد زیادی بار ها و بارها برای طراحی سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا هزینه میکنند اما باز هم به نتیجه دلخواه نمی رسند.

برخی از شرکت ها از قالب های استاندارد برای طراحی وب سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا استفاده میکنند و برخی از شرکت ها ترجیح میدهند به صورت سفارشی وب سایت را طراحی کنند. اگر قصد راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا را دارید ابتدا و بسایتتان را با قالب های استاندارد طراحی کنید و بعد از اینکه وب سایتتان به درآمد رسید اگر تمایل داشتید امکانات بیشتری به آن اضافه کنید به سراغ طراحی وب سایت کاملا سفارشی بروید. هزینه طراحی وب سات های سفارشی به مراتب بیشتر از هزینه راحی وب سایت های با قالب استاندارد است و طراحی آن زمان بیشتری را می طلبد. بیش از 90 درصد از وب سایت های فروشگاهی دنیا با قالب های استاندارد طراحی شده است

آیا به شرکت که طراحی وب سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا را با قیمت پایین انجام میدهند اعتماد کنیم؟

منظور از خدمات طراحی سایت این است که شرکت طراح وب سایت رقبای شما را بررسی کند و طراحی گرافیک وب سایت شما را طوری خلق کند که مشتری ترغیب به خرید بشود. بسیاری از طراحان وب سایت صرفا یک قالب استاندارد را نصب میکنند و با تحویل آن به مشتری کارشان را تمام شده فرض می کنند در صورتی که نصب یک قالب استاندارد فروشگاهی فقط ده درصد کار است. طراحی گرافیک حرفه ای، کاربر پسند بودن و ایجاد حس خرید در مشتری مهم ترین کاری است که یک طراح وب سایت باید با توجه به آنها وب سایت را طراحی کند. طراح وب سایت فروشگاهی باید درک درستی از بازار و سلایق مشتری داشته باشد تا بتواند یک وب سایت تاثیر گذار را خلق کند. دیدن نمونه کارهای قبلی و بازخورد گرفتن از مشتریان آنها می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

چطور مثل سایت فروشگاهی دیجی کالا بفروشیم؟

دیجی کالا برای فروش محصولاتش پنج اقدام مهم را همیشه انجام میدهد. آگاه سازی مشتری، جلب توجه، ثبت سفارش، وفادار سازی مشتری و تبلیغ.
آگاه سازی مشتری: دیجی کالا در گام اول با محتوای حرفه ای مخاطبان را از محصولات موجود آگاه میکند.
جلب توجه: در گام دوم با استفاده از جشنواره ها، تخفیف ها، تکنیک قیمت گذاری و امثال آن توجه مخاطب را به دست می آورد.
ثبت سفارش: در این مرحله مشتری سفارش خود را ثبت میکند. در واقع در این گام فروش انجام شده اما هنوز کار ما تمام نشده است.
وفادار سازی: چیزی که در گام وفادار سازی اهمیت دارد این است که مشتریانی که یک بار خرید کرده اند را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنیم.
تبلیغ: در صورتی که تمام مراحل به خوبی انجام شود مشتری خودش به یک مبلغ تبدیل می شود و برای شما تبلیغ می کند.

قبل از طراحی سایت مانند دیجی کالا چه مواردی را در نظر بگیریم؟

قبل از طراحی سایت مانند دیجی کالا باید محتوای حرفه ای از محصولاتتان آماده کرده باشید. داشتن عکس حرفه ای از محصولات و همچنین دسته بندی کردن درست محصولات در ایجاد علاقه خرید در مشتری تاثیر زیادی دارد. همچنین با ارائه اطلاعات ارزشمند درباره محصولتان میتواند اعتبار بیشتری بدست آورید و مشتریانتان را به مشتریان وفادار و همیشگی تبدیل کنید.
داشتن یک هویت بصری یا یک لوگو با رنگ سازمانی مشخص هم به شما کمک میکند تا طراح سایت گرافیک بهتری برای وب سایتتان خلق کند و برندتان بهتر در ذهن مشتری نقش ببندد.

ما در گروه تاچ مفتخریم که در کنار خدمات طراحی وب سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا، خدمات مشاوره و تولید محتوا را نیز ارائه میدهیم و تا زمانی که وب سایت به فروش برسد در کنار مشتریانمان هستیم.

4.6/5 - (5 امتیاز)

نمونه کارهای گروه تاچ
در زمینه برندینگ

برای سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید

طراحی سایت مانند دیجی کالا

اشتراک مطلب

نوشتهٔ پیشین
چطور عنوانی بنویسیم که مخاطب میخکوب شود
نوشتهٔ بعدی
چگونه فروش مغازه ای را افزایش دهیم؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.