عکاسی صنعتی عبارتست از عکسی که به صورت علمی و با مهارت ویژه ای گرفته میشود و امکان استفاده از در طراحی کاتالوگ ، بروشور، وب سایت و غیره را دارد. به طور کلی عکاسی که به هدف فروش انجام میگرد را عکاسی صنعتی میباشد.
هنر عکاسی علاوه بر داشتن استعداد، تجهیزات قوی، نیازمند تجربه های عملی میباشد تا بتواند خروجی مورد نظر را در بر بگیرد و شما را به اهداف اصلیتان برساند
عنصر اصلی عکاسی محصول این است که با ایده پردازی درست و اصولی ،چیدمان صحنه ،استفاده از نور پردازی با کیفیت ،ترکیب رنگ ها بتوانیم با خلق عکسی ت زیبا خلق و خوی ، احساسات یا احساس اینکه یک محصول می تواند در بیننده استخراج شود را به بهترین حالت ثبت کنیم
محتوای آنلاین که در کنار آن تصاویر با کیفیت مربوطه قرار گیرد، ۹۴ درصد به نسبت مطلبی که تصویر ندارد، نرخ بازدید از محتوا را افزایش میدهد.
در بازاریابی، عکاسی و تبلیغات تصویری موضوع بسیار مهمی محسوب میشود. طبق آمار و بررسیهای انجام گرفته، ، عکسهای تبلیغاتی، یکی از فاکتور های مهم برای تصمیمگیری در مورد یک کالا محسوب میشود. در بسیاری موارد مخاطبین زمانی که یک تصویر یا عکس را میبینند، بیشتر از سایر عکسها می پسندند اما دلیل آن را به وضوح نمیدانند. برخی تصور میکنند استفاده از دوربین عکاسی گران است که عکس ها را متمایز میکند اما تفاوت در نحوه نمایش، نور، وضوح تصویر و … میباشد .
تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیست؟
در عکاسی صنعتی به نمایش و بیان ویژگی های محصول ،صنعت ،خدمات و… به شکلی کاملا واقعی و واضح می پردازیم.
در عکاسی تبلیغاتی ،نکات برجسته و ویژگی های برتر محصولات را نمایش می دهیم و گاهی اوقات به شکلی اغراق شده سعی در ارائه محصول و خدمات خود داریم.
در عکس تبلیغاتی علاوه بر رعایت اصول و فنون عکاسی حرفه ای که در نمونه صنعتی نیز رعایت می شود،خلاقیت و نوآوری بیشتری را به خرح میدهیم و تفاوت آن نسبت به عکس های صنعتی این است که دید هنری تر و احساسی تری را در عکاسی دخیل میشود.
انواع عکاسی صنعتی :
عکاسی محصولات
عکاسی خط تولید
عکاسی معماری
عکاسی غذایی
مزیت های حضور در شبکه های اجتماعی
پر مخاطب ترین رسانه در بین رسانه های مالتی مدیا!
ایجاد محبوبیت: شبکه های اجتماعی فرصت برقراری ارتباطی دوستانه تر را به مشتریان میدهد که باعث ایجاد محبوبت برند شما میشوند و به همین علت مشتریان راحت تر نظرات خود را به شما انتقال میدهند.
اشتراک گذاری اطلاعات: به علت راحتی محیط کاربری در شبکه های اجتماعی، کاربران آن به آسانی اطلاعات را به اشتراک میگذارند که این موضوع تاثیر زیادی در شناخته تر شدن و افزایش اعتبار نام تجاری شما دارد.
هزینه مقرون به صرفه: فرض کنید که میخواهید برای معرفی محصول و یا خدماتتان هزار نسخه از یک طرح تبلیغاتی را چاپ کنید. از هزینه چاپ آن که بگذریم، امکان دریافت نظرات و عکس العمل افراد پس از مشاهده طرح را هم نمیتوانیم داشته باشیم و این در صورتی است که با نشر همان طرح تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی هیچ محدودیتی در تعداد افرادی که مجاز به مشاهده آن هستند وجود ندارد.
علاوه بر آن میتوانیم بازخورد افراد را براحتی مورد بررسی قرار دهیم و با تحلیل رفتار مشتریان، همسو با علاقه مندی و درخواست آنها گام برداریم.
گروه تاچ یکی از تخصصی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی یزد می باشد که با استفاده از تکنولوژی های روز، تیم خلاق و قیمت رقابتی همراه شما در مسیر معرفی کامل برند شما در دنیای مجازی است.
تبلیغات در پیج های بزرگ و مرتبط
به کارگیری روش های افزایش فالوور
تبلیغات در لوکیشن های هدفمند
ایجاد پست های زیبا و خلاقانه