خدمات دیجیتال مارکتینگ در یزد 

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ در یزد

دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه به افزایش فروش کمک میکند؟

اگر میخواهید همه چیز را درباره دیجیتال مارکتینگ بدانید و از تاثیراتی که دیجیتال مارکتینگ بر افزایش فروشتان دارد مطلع شوید حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ ترکیب دو کامه دیجیتال و مارکتینگ است. معنی کلمه دیجیتال را که همه ما میدانیم و مارکتینگ هم به معنای بازاریابی میباشد.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین از جمله کلماتی است که امروزه زیاد میشنویم. ده سال قبل اصلا کلمه دیجیتال مارکتینگ حتی به گوشمان آشنا هم نبود و امروز میبینیم که به یکی از کلمات پر استفاده تبدیل شده است. به طور کلی هر جا که اینترنت وجود داشته باشد، بازاریابی آنلاین هم وجود دارد.

همه ما انسان ها دوست داریم چیزهای جدید را تست کنیم. دوست داریم کسب و کارمان را با روشهای جدید توسعه دهیم. اصلا برای بقاء کسب و کارمان باید همراه با تغییر رفتار مشتریانمان تغییر کنیم.

رفتار خرید نسل جدید کاملا متفاوت است آنها کار ندارند که شرکت شما چند سال قدمت دارد آنها با توجه به تعداد لایک های شما در شبکه های اجتماعی، قضاوتتان میکنند.

برای خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما در تماس باشید

مهم ترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سه مورد از مهم‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ 

وب سایت

وبسایت اصلی ترین پایگاه کاری شما در فضای مجازی است. وبسایت این امکان را میدهد که بدون محدودیت تمام خدمات و محصولات خود را به طور دسته بندی شده به مشتریان معرفی کنید. شما میتوانید یک وبسایت چند زبانه داشته باشید تا بتوانید مشتریانی در خارج از کشور داشته باشید و یا اینکه بتوانید به راحتی از شرکت های همکارتان در خارج از کشور نمایندگی دریافت کنید.

سئو یکی دیگر از ابزار های دیجیتال مارکتینگ است که امروزه طرفداران زیادی دارد. به طور کلی سئو به معنی بهبود رتبه وبسایت شما در گوگل میباشد.

سئو یعنی وقتی مخاطبان هدف شما کلمات کلیدی مورد نظرشان را در گوگل جستجو میکند بتوانند شما را در صفحه اول گوگل پیدا کنند. سئو یکی از ابزار های دیجیتال مارکتینگ است که به شدت در افزایش فروش شما تاثیر گذار است.

شبکه‌های اجتماعی

تقریبا کسی نیست که با شبکه های اجتماعی آشنا نباشد و یا اینکه از آنها استفاده نکرده باشد. کار کردن و انتشار اطلاعات در شبکه های اجتماعی بسیار راحت است. کافی است شما اطلاعات ارزشمندی درباره محصولات و خدماتتان را در شبکه های اجتماعی بارگذاری کنید، این جاست که مخاطبان شما همراهتان میشوند و مطالب شما را برای سایر دوستانشان ارسال میکنند و برند شما را با سرعت بیشتری به دیگران معرفی میکنند.

تبلیغات در فضای دیجیتال

کمپین‌های تبلیغاتی در فضای دیجیتال همانند فضای آفلاین از اهمیت بالایی برخوردار است و در کنار آن تنوع تبلیغاتی از دیگر مزایایی تبلیغات در فضای آنلاین است.

قابلیت رصد کردن در فضای دیجیتال یکی از مزایای مهم آن نسبت به فضای آنلاین است.

تبلیغات در فضای دیجیتال به چندین دسته تقسیم می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه معرفی کوتاهی از آنها خواهیم داشت.

  • تبلیغات بنری ثابت: در این نوع تبلیغات بنر وب سایت شما به صورت ثابت در مدت زمان مشخصی در وب سایت مد نظر نمایش داده می‌شود.
  • تبلیغات بنری کلیکی CPC یا PPC: این تبلیغات در حال حاضر بیشترین طرفدار را در فضای دیجیتال ایران و جهان را دارد.
    سایت‌های واسط همانند یکتانت بیشتر از این نوع سیستم استفاده می‌کنند. بنرهای شما در سایت‌های مد نظر نمایش داده می‌شود و با کلیک بر روی بنر شما هزینه‌ای از کمپین شما کاسته می‌شود.
  • تبلیغات بنری ریتارگتینگ: زمانی که مشتری برای اولین بار از طریق تبلیغات یا نتایج جستجو وارد وب سایت می‌شود در مرورگر او کوکی‌های ذخیره می‌شود و با استفاده از این کدها می‌تواند بنرهای تبلیغاتی CPC خود را در تمامی سایت‌ها در معرض نمایش او بگذارید.

مشاوره و خدمات بازاریابی دیجیتال با گروه تاچ

گروه تاچ ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در یزد

خدمات دیجیتال مارکتینگ در یزد را با گروه تاچ تجربه کنید.

اگر به دنبال دریافت مشاوره و اجرای خدمات دیجیتال مارکتینگ یزد هستید کافی است با ما تماس بگیرید تا بهترین پیشنهادها برای افزایش فروشتان را ارائه دهیم.

حتی اگر شما هیچ محصولی را نمیفروشید و فقط خدما ارائه میدهید باز هم نباید از اهمیت بازاریابی آنلاین غافل شوید. مطمئن باشید افرادی که میخواهند خدماتی را از شما دریافت کنند در اینترنت شما را جستجو میکنند. در فروش یک قانون کلی وجود دارد که میگوید هیچ فروشی اتفاق نمیافتد مگر اینکه قبل از آن اعتماد سازی انجام شده باشد. وقتی که مشتری، وبسایت شما، نمونه کارهای شما، مشتریان قبلی شما را میبیند به شما اعتماد میکند و در نهایت تصمیم میگیرد که از شما خرید کند. اغلب افراد و شرکت هایی که از بد بودن شرایط بازار گله دارند افرادی هستند که نمیخواهند تغییر کنند. چه بخواهیم چه نخواهیم روش های فروش قدیمی دیگر خیلی کارساز نیستند. اگر پنج سال قبل یک روش فروش خیلی موثر بوده هیچ دلیلی ندارد که الان هم همان روش برایمان بفروشد.

اگر شما با برنامه ریزی و حساب شده پا به عرصه دیجیتال مارکتینگ بگذارید قطعا از نتایج آن شگفت زده میشوید. حتی شرکت هایی که بسیار معروف و شناخته شده هستند و فروش بالایی دارند هم از اهمیت بازاریابی آنلاین غافل نشده اند چون میدانند که برای حفظ بازار و توسعه باید از ابزارهای نوین دیجیتال استفاده کنند.

اگر میخواهید حرفه ای پا به عرصه دیجیتال مارکتینگ بگذارید با گروه تاچ در ارتباط باشید ما با بهترین متخصصان بازاریابی و مسلط به ابزارهای نوین دیجیتال در طول مسیر گام به گام با شما همراه هستیم با نتیجه دلخواه برسید.