داستان خلق برند

 آبتین سلامت

داستان خلق برند

 آبتین سلامت

چالش

آبتین سلامت در تیرماه سال 1399 و پس از پاندمی کوید 19 در شرایطی که نیاز مبرم کشور به اقلام حفاظتی در برابر ویروس از قبیل ماسک‌های تنفسی، لباس‌های ایزوله و یکبار مصرف به مراتب بالا بود تاسیس شد. انتخاب نام شرکت توسط موسین صورت پذیرفته بود و زیر ساخت های تولید محصول مراحل نهایی خود را سپری می کرد، درخواست کارفرما ارائه برند و پرزنتیشن محصول به بازار با سطح کیفی بالا جهت جذب حداکثری اعتماد مخاطبان بود.

استراتژی

 طراحی لوگو و هویت بصری جامع سازمانی برای به کارگیری در تمام نقاط تماس برند در فضای مجازی شامل وب سایت شبکه های اجتماعی و تبلیغات گوگل همچنین طراحی اوراق اداری، بسته بندی های محصولات و سایر تبلیغات آفلاین

نتیجه

 ایجاد ساختار یکپارچه و همگون بصری در حد و اندازه یک برند بزرگ و قوی و کمک به افزایش آگاهی از برند و محصولات پزشکی آبتین سلامت و در نتیجه دریافت سهم بزرگی از بازار تقاضای ماسک و منسوجات پزشکی بالاتر از ظرفیت تولید شرکت

آبتین سلامت در تیرماه سال 1399 و پس از پاندمی کوید 19 در شرایطی تاسیس شد که نیاز کشور به اقلام حفاظتی در برابر ویروس از قبیل ماسک‌های تنفسی، لباس‌های ایزوله و یکبار مصرف به مراتب بیشتر از ظرفیت های تولید داخل کشور بود.
لذا با توجه به سابقه 10 ساله اعضای هیئت مدیره‌ی آبتین سلامت در حوزه‌ی بازرگانی تجهیزات و ملزومات پزشکی، شرکت تولیدی آبتین سلامت با رعایت کلیه الزامات، دستورالعمل‌ها و استانداردهای زمینه‌ای و مرتبط با تولید تجهیزات پزشکی class A تاسیس گردید. آبتین سلامت مفتخر است که جزوه معدود واحدهای تولیدکننده‌ی استانداردی است که پروانه‎‌ی تولید بهداشتی خود را از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت اخذنموده و می‌تواند در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولاتی از هر حیث مطمئن و ضامن سلامت مردم و کادر درمان گام بردارد.
آبتین سلامت با اخذ گواهینامه بین‌المللی GMP (متدولوژی خوب) و استانداردهای 9001:2015 ISO در مدیریت کیفیت و استاندارد 13485:2016 ISO درمدیریت کیفیت تولید تجهیزات پزشکی، اولویت اصلی شرکت را تولید با کیفیت محصولات قرار داده است به نحوی که توانایی رقابت در بازارهای جهانی را دارا باشد.

هویت بصری برند 

با توجه به نقش لوگو و هویت فارسی و انگلیسی به عنوان یک پایه اساسی برای شروع برنامه های تبلیغاتی، اولویت پروژه با ایده پردازی و طراحی هویت بصری یکپارچه برند آبتین سلامت استارت خورد. فرآیند طراحی هویت بصری جدید شامل طراحی نشانه، تایپوگرافی فارسی و انگلیسی، انتخاب رنگ سازمانی، طراحی پترن و طراحی اوراق اداری طی بازه‌ای 4 هفته ای و با تلاش تیم طراحی گروه تاچ به انجام رسید. نتیجه کار خلق یک هویت بصری یکپارچه با توجه به موضوع فعالیت شرکت در حال و آینده و از دید مخاطبان و مشتریان برند بود که جهت بهره برداری در اختیار واحدهای مختلف طراحی و مارکتینگ قرار گرفت.

هویت بصری برند چیست؟

طراحی وبسایت و فروشگاه آنلاین 

پس از طراحی هویت اصلی برند، طراحی وبسایت با امکان فروش آنلاین محصولات جهت دیده شدن هر چه بیشتر برند در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت، رعایت اصول طراحی رابط کاربری مطابق با هویت اصلی برند، هم چنین اصول حرفه ای سئو از اولویت های این پروژه بود. آنچه بیش از هر چیزی در طراحی وبسایت های تجاری مهم است هماهنگی طراحی گرافیک صفحات مطابق با فضای تصویری اصلی برند برای جلب اعتماد مخاطبان و تلاش برای بازدید و مطالعه همه صفحات توسط کاربران می باشد. نمایش صحیح وبسایت در دستگاه های مختلف از جمله لپ تاپ، تبلت و موبایل هم اهمیت بالایی داشته و با جزئیات و چیدمان دقیق طراحی گردید.

ویژگی های یک وبسایت خوب کدامند؟

طراحی بسته بندی

یکی از مهمترین نقاط تماس برند (Touch Point) با مخاطبان، بسته بندی محصول است، به خصوص در بیزنس های B2c و دارای محصول فیزیکی که اولین برخورد مخاطب با برند بسته بندی آن است.
با وجود تولید کننده های متعدد ماسک پزشکی به صورت کارگاهی با بسته بندی های عادی نایلونی، طراحی و تولید یک بسته بندی حرفه ای آغاز شد.
طراحی و تولید صحیح بسته بندی مطابق با هویت بصری و نوع محصول برای نشان دادن کیفیت و احترام به مخاطب نقش اساسی ایفا میکند

نقش بسته بندی محصول در فروش

مدیریت شبکه های اجتماعی

یکی از مهمترین نقاط تماس برند (Touch Point) با مخاطبان، بسته بندی محصول است، به خصوص در بیزنس های B2c و دارای محصول فیزیکی که اولین برخورد مخاطب با برند بسته بندی آن است.
با وجود تولید کننده های متعدد ماسک پزشکی به صورت کارگاهی با بسته بندی های عادی نایلونی، طراحی و تولید یک بسته بندی حرفه ای آغاز شد.
طراحی و تولید صحیح بسته بندی مطابق با هویت بصری و نوع محصول برای نشان دادن کیفیت و احترام به مخاطب نقش اساسی ایفا میکند

آنچه در مورد سوشیال مارکتینگ باید بدانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.