خدمات طراحی ارتباطات برند

اهمیت برندسازی

برای برند شدن دو وجه اساسی مورد بررسی قرار میگیرد، عملکرد برند و ارتباطات برند. عملکرد برند، عوامل داخلی مانند کیفیت برند را  شامل میشود و ارتباطات برند همان طور که از نام آن مشخص است عوامل خارجی و ارتباط برند با مخاطب را شامل میشود. از آنجایی که وجه ارتباطی برند با محیط بیرون و مخاطب در ارتباط است از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارتباطات برند مهمترین عامل در مدیریت رابطه برند با مشتریان است. تاچ پوینت ها یا نقاط تماس برند در واقع محل هایی هستند که مشتری با برند ارتباط برقرار میکند.

ارتباطات برند میتواند یک طرفه و یا دو طرفه باشد. مشتری به راحتی می تواند به یک برند وفادار بماند، بشرطی که خاطر جمع شویم ، نقاط تماس او به درستی شناخته شود و در آن  اثر بخش و موثر عمل کنیم.

برای سفارش ارتباطات برند با ما در تماس باشید

نقاط تماس در فرایند تصمیم گیری خرید

1- شناسایی خواسته و نیاز مشتری

تبلیغات و سایر استراتژی های ترویجی برای ایجاد تقاضا ،جهت  تولید نیاز در ذهن مشتری استفاده می شود. مشتری در قالب داستان و روایت ما احساس کمبود و نیاز کرده و یا تمایلات خود را آشکار می سازد.

2- جستجوی اطلاعات

مشتری تلاش می کند اطلاعات مربوط به برندها یا  محصولاتی را که می تواند نیاز خود را با آنها برآورده کند، پیدا نماید . وب سایت شرکت، شبکه های اجتماعی، بازاریابی دهان به دهان اغلب به منظور ایجاد آگاهی از برند و محصول مورد استفاده قرار داد.

3- ارزیابی اطلاعات

مشتری پس از ارزیابی محصولات و یا برند های مختلف ، خرید خود را انجام می دهد. درگیری او در این مرحله اهمیت زیادی دارد. هرچه تعامل او با برند بیشترمی شود، شناخت و درک بیشتری از برند بدست آورده و در نتیجه شانس خرید محصول از آن برند بیشتر می شود .

4- خرید

شرکت می تواند با استفاده از نقاط تماس موجود در مکان های خرید، اولویت خرید مشتری را تغییر دهد.

این نقاط تماس شامل :

  • وب سایت
  • کاتالوگ
  • بروشور
  • بسته بندی
  • رفتار پرسنل

5- بعد از خرید

خدمات پس از فروش ، عامل مهمی در حفظ ارتباط با مشتری و تکرار و مداومت در فروش جذابیت تصویری یکی از مواردی است که باعث میشود مخاطب در نگاه اول ارتباط بهتری با  برند برقرار کند.

تاچ پوینت های برند باید به صورت یکپارچه باشد و با یکدیگر هارمونی داشته باشد تا در ذهن مخاطب به خوبی نهادینه شود. ما در گروه تاچ، تلاش میکنیم تا شخصیت برند شما را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشیم.

طراحی گرافیک نقاط تماس برند (هویت بصری برند) مطابق با استانداردهای بین المللی!

هویت بصری برند شامل چه چیزهایی است؟

هویت بصری  یا هویت دیداری برند مجموعه‌ای عناصری است باعث میشود تصویر مناسبی از یک برند به مخاطب نشان داده شود.

مهم ترین عناصر هویت بصری برند شامل:

  • لوگو یا نشانه
  • رنگ سازمانی
  • طراحی وبسایت
  • طراحی بسته بندی محصولات
  • طراحی کاتالوگ
  • طراحی ست اداری