داستان بازآفرینی برند

آرام گلد

داستان بازآفرینی برند

 آرام گلد

چالش

شرکت خدمات حسابداران طلای آرام ارائه دهنده راهکارهای مالی و حسابداری تخصصی در صنف طلا و جواهر می باشد، انواع خدمات آموزشی حسابداری طلا، راه اندازی نرم افزار های تخصصی طلا و جواهر و زیر ساخت های فنی و نرم افزاری مربوطه از زمه فعالیت های این شرکت می باشد، چالش های پیش رو برای برندینگ آنلاین این مجموعه خلاصه سازی نام برند و ایجاد یک لوگو و هویت دیداری معتبر برای شروع فعالیت های تبلیغاتی بود.

استراتژی

پس از برگزاری جلسات اولیه با کارفرما نا برند خلاصه ای از نام شرکت با عنوان “آرام گلد” انتخاب گردید و طراحی لوگو و هویت بصری و بعد از آن وبسایت، فروشگاه آنلاین و بهبود گرافیک بسته بندی محصولات شرکت استارت زده شد.

نتیجه

خلق یک لوگو و هویت کاملا بروز و مدرن جدید، همچنین بروز رسانی رنگ سازمانی، استفاده از تایپوگرافی متناسب لاتین و فارسی و ایجاد ساختار یکپارچه و همگون بصری در حد و اندازه یک برند بزرگ و قوی صورت پذیرفت.
این بروز رسانی در کمک به افزایش آگاهی از برند و محصولات شرکت و همگام شدن با سلیقه مخاطبان امروزی نقش اساسی ایفا میکند.

شرکت خدمات حسابداران طلای آرام ارائه دهنده راهکارهای مالی و حسابداری تخصصی در صنف طلا و جواهر می باشد، انواع خدمات آموزشی حسابداری طلا، راه اندازی نرم افزار های تخصصی طلا و جواهر و زیر ساخت های فنی و نرم افزاری مربوطه از زمره فعالیت های این شرکت می باشد. این شرکت همچنین نماینده رسمی یک از نرم افزارهای معتبر حسابداری طلا با نام “ته حساب” می باشد و راه اندازی، آموزش و پشتیبانی این نرم افزار را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.
در حال حاضر شرکت حسابداران طلای آرام با برند تجاری “آرام گلد” با حوضه فعالیت گسترده در سطح ایران با آموزش و راه اندازی امور مالی بیش از 1000 واحد صنفی طلا در زمینه (بنکداری ها، خرده فروشی طلا و جواهر، تولیدی طلا، آبشده فروشان و سکه فروشان، ری گیری ها و … ) و با داشتن نیروهای آموزش دیده و متخصص در حال خدمت رسانی به فعالان صنف محترم طلا میباشد

هویت بصری برند 

با توجه به نقش لوگو و هویت فارسی و انگلیسی به عنوان یک پایه اساسی برای شروع برنامه های تبلیغاتی، اولویت پروژه با ایده پردازی و طراحی هویت بصری یکپارچه برند آرام گلد استارت خورد. فرآیند طراحی هویت بصری جدید شامل طراحی نشانه، تایپوگرافی فارسی و انگلیسی، انتخاب رنگ سازمانی، طراحی پترن و طراحی اوراق اداری طی بازه‌ای 4 هفته ای و با تلاش تیم طراحی گروه تاچ به انجام رسید. نتیجه کار خلق یک هویت بصری یکپارچه با توجه به موضوع فعالیت شرکت و از دید مخاطبان و مشتریان برند بود که جهت بهره برداری در اختیار واحدهای مختلف طراحی و مارکتینگ قرار گرفت.

هویت بصری برند چیست؟

طراحی وبسایت و فروشگاه آنلاین

پس از طراحی هویت اصلی برند، طراحی وبسایت با امکان فروش آنلاین محصولات جهت دیده شدن هر چه بیشتر برند در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت، رعایت اصول طراحی رابط کاربری مطابق با هویت اصلی برند، هم چنین اصول حرفه ای سئو از اولویت های این پروژه بود. آنچه بیش از هر چیزی در طراحی وبسایت های تجاری مهم است هماهنگی طراحی گرافیک صفحات مطابق با فضای تصویری اصلی برند برای جلب اعتماد مخاطبان و تلاش برای بازدید و مطالعه همه صفحات توسط کاربران می باشد. نمایش صحیح وبسایت در دستگاه های مختلف از جمله لپ تاپ، تبلت و موبایل هم اهمیت بالایی داشته و با جزئیات و چیدمان دقیق طراحی گردید

ویژگی های یک وبسایت خوب کدامند؟

طراحی بسته بندی

یکی از مهمترین نقاط تماس برند (Touch Point) با مخاطبان، بسته بندی محصول است.
با وجود تولید کننده های متعدد آموزش های حسابداری، یک بسته بندی حرفه ای تاثیر بسزایی در جلب اعتماد مشتری برای انتخاب محصول با کیفیت داشته لذا این مهم در دستور کار واحد طراحی قرار گرفت.
طراحی و تولید صحیح بسته بندی مطابق با هویت بصری و نوع محصول برای نشان دادن کیفیت و احترام به مخاطب نقش اساسی ایفا میکند

نقاط تماس برند چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.