خدمات ایمیل مارکتینگ

جمع آوری بانک ایمیل صحیح مخاطبان و ارسال ایمیل هدفمند!

ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی بشمار میرود.
بر اساس آمارها 94 درصد از کاربران اینترنت از ایمیل استفاده میکنند.

ایمیل های تبلیغاتی این امکان را می دهد تا با ارسال ایمیل برای حجم زیادی از افراد که بازار هدف شما هستند، درآمدتان را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

هنوز هم ایمیل تبلیغاتی یک روش حرفه ­ای و رسمی برای معرفی شرکتها محسوب میشود.

با استفاده از استراتژی­های قوی در این روش میتوانید آدرس ایمیل افرادی که به صنعت شما علاقه مند هستند را جمع ­آوری کنید و با ارسال خبرنامه، مقاله، ایمیل­های تبلیغاتی، تبریک ­های مناسبتی و … به افراد اجازه دهید تا با مجموعه شما ارتباط بهتری برقرار کنند.

قابلیت تحلیل رفتار مشتری یکی از مهمترین ویژگی­های ایمیل مارکتینگ است که به صاحبان کسب و کار کمک میکند تا بیشتر از قبل با مشتریان خود همسو شوند.

برای سفارش خدمات ایمیل مارکتینگ با ما در تماس باشید

6 دلیل مهم استفاده از ایمیل مارکتینگ

ایجاد خلاقیت در جذب مخاطب هدف در ایمیل مارکتینگ نامحدود است!

امکان شخصی سازی: این روش این امکان را میدهد تا در زمان تعیین شده برای یک مشتری خاص ایمیل ارسال کنیم. برای شرکتی که میخواهد تاریخ تولد یک مشتری خاص را تبریک بگوید و 50 درصد تخفیف خرید برایش لحاظ کند، ایمیل مارکتینگ انتخاب خوبی خواهد بود.

صرفه جویی در زمان و هزینه: ارسال ایمیل دسته جمعی روشی است که به کمک آن میتوان با صرف کمترین زمان و هزینه، حجم زیادی از اطلاعات را به طیف وسیعی از افراد ارسال کرد.

تفکیک بازار هدف: ایمیل مارکتینگ امکان تفکیک مشتریان را میدهد و میتوان طبق استراتژی از پیش تعیین شده، برای هر کدام از آنها مطالب مجزایی را به صورت اتوماتیک ارسال کرد.

بهبود رنکینگ گوگل: ارسال ایمیل تبلیغاتی با محتوای جذاب باعث میشود افراد بیشتری از وبسایت شما بازدید کنند و افزایش آمار بازدیدکنندگان از وبسایت در بهبود رنکینگ گوگل تاثیر بسزایی دارد.

امکان ردیابی دقیق: ارسال ایمیل هدفمند این امکان را میدهد تا متوجه شویم چند درصد از از افراد مطالب ایمیل های ارسالی را مطالعه کردند و همچنین میتوانیم متوجه شویم که هر مشتری به خواندن چه نوع محتوایی علاقه بیشتری نشان میدهد و در نهایت با تحلیل رفتار مشتریان میتوانیم ارتباطی قویتر با آنها داشته باشیم.

هدفمند بودن: هدفمند بودن در روشهای بازاریابی باعث کنترل هزینه ها و اثر بخشی بالاتر میشود. خوشبختانه ایمیل مارکتینگ این امکان را فراهم کرده تا تبلیغات و سایر محتوا را بصورت کاملا برنامه ریزی شده و هدفمند ارسال نماییم.

گروه تاچ با ارائه راهکارهایی کارآمد جهت چگونگی جمع­ آوری ایمیل­های کاربران بازار هدف و همچنین با در نظر گرفتن استراتژی­هایی برای ارسال محتوا، شما را همراهی میکند تا بتوانید موفقیت ارزشمند جدیدی را تجربه کنید.

بازاریابی محتوا چیست؟

ایمیل مارکتینگ یا ارسال انبوه؟

تفاوت زیادی بین این روش و ارسال انبوه ایمیل وجود دارد!

بازاریابی ایمیلی که گاهاً با ارسال ایمیل گروهی اشتباه گرفته می شود، یکی از روشهای پربازده بوده و در دنیای دیجیتال دارای اهمیت بسیاری است. اشتباه رایج در خصوص ایمیل مارکتینگ این است که باید ایمیل افرادی را از شرکت ها یا افراد خاصی خریداری کنیم سپس به آنها ایمیل ارسال کنیم اما معمولا این ایمیل ها اسپم میشوندو نتیجه قابل توجهی نخواهند گذاشت.

نکته قابل توجه این است که ما ایمیلی خریداری نمی کنیم، در واقع افراد مختلف، ایمیل خود را به ما میدهند؛ چگونه؟

از طریق تماس تلفنی
فرم های انلاین در سایت
ثبت نام در خبرنامه سایت شما
دانلود کتاب راهنما در سایت و …

اینکه چطور ایمیل کاربرانی که به سایت شما می آیند را دریافت کنید یک بحث جامع در ایمیل مارکتینگ است، نکته دوم این است که نباید حجم عظیمی از نوشته ها را برای کاربران ارسال کنیم، ایمیل مارکتینگ عبارت است از طراحی ایمیل هایی با محتوای مناسب به گروه مشتریان مناسب!

ارسال مستقیم به INBOX

امکان گزارش نرخ کلیک

طراحی ایمیل کاربر پسند

مقرون به صرفه از لحاظ هزینه و زمان