طراحی سایت حرفه ای

قبل از طراحی سایت حرفه ای بخوانید.

داشتن وب سایت برای کسب و کارها به یک ضرورت تبدیل شده است. شاید در گذشته داشتن وب سایت برای صاحبان کسب و کار یک مولفه کلیدی محسوب نمی شد اما امروزه اهمیت آن برای تمام افرادی که به صورت حرفه ای کسب و کارشان را مدیریت میکنند کاملا مشخص است. همان طور که میدانید افراد زیادی هستند که مدعی هستند میتوانند وب سایت شما را طراحی کنند از یک نوجوان که ادعا میکند طراح وب سایت است تا شرکت های بزرگ با صدها نفر پرسنل و قطعا کسی نمیگوید ماست من ترش است.

اگر شما به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید و نمی خواهید بی گدار به آب بزنید همین حالا با ما تماس بگیرید.
اگر تاکنون تجربه طراحی سایت ناموفق و پرداخت هزینه های چند باره برای طراحی وب سایت را نداشته اید پس خیلی خوش شانس هستید چون زیاد هستند افرادی که بارها برای معرفی محصولاتشان به سراغ طراحی وب سایت رفته اند و هر بار با یک تجربه تلخ مواجه شده اند.

اصلی ترین دلایلی که باعث می شود طراحی وبسایت برای شما رضایت بخش نباشد:

1- عدم دریافت مشاوره حرفه ای از طرف شرکت طراحی سایت
2- طراحی گرافیک غیر حرفه ای و خسته کننده
3- کند بودن روند پاسخگویی به سوالات مشتری
4- عدم پشتیبانی از وب سایت
5- سوء استفاده و عدم ارائه اطلاعات نام دامنه و یوزر و پسوردهای پنل مدیریت به مشتری
6- عدم آشنایی شرکت طراحی سایت به موضوع فروش و مارکتینگ

چرا باید یک سایت حرفه ای داشته باشم؟

بیایید از یک داستان ساده شروع کنیم.
فرض کنید برای مسافرت به بندر عباس رفته اید. حتما بعد از اینکه درباره مکان های تفریحی سوال می پرسید به سراغ پرسیدن سوال هایی مانند بهترین رستوران این شهر کدام است؟ و یا بهترین مرکز تجاری کدام است و امثال آن میروید.

هیچ کسی نمیخواهد از یک سفر تجربه بدی داشته باشد و از طرفی شما آن قدر زمان ندارید که بخواهید خودتان تمام غذای تمام رستوران ها را تست کنید و به این نتیجه برسید که کدام بهتر است. شما هیچ وقت سوال نمیکنید که ارزان ترین رستوران کدام است و حاضرید میلغ بیشتری را پرداخت کنید چون میدانید که ارزشش را دارد.

حالا بیایید به مثال طراحی وب سایت برگردیم. مشتری های شما همانند شما خیلی وقت ندارند که بخواهند با ده ها شرکت کار کنند و ببینند کدام یک محصول و یا خدمات بهتری را ارائه میدهد. مشتریان شما مستقیم به سراغ کسی میروند که بهترین باشد. وب سایت یکی از ابزارهایی است که مشتری بر حسب آن شما را قضاوت میکند. همان طور که شما از نوع پوشش افراد و طرز برخورد آنها در اولین نگاه افراد را قضاوت میکنید مشتری هم با اولین نگاه به وب سایت و بررسی محتوای وب سایت درباره شما قضاوت میکند. ممکن است شما محصولات و خدمات با کیفیتی داشته باشید اما وب سایت شما چنین حسی را به مشتری انتقال ندهد در نتیجه این موضوع میزان فروش شما را تحت الشعاع قرار میدهد. طراحی سایت حرفه ای باعث افزایش اعتبار شما خواهد شد و در نتیجه مشتری با خیال راحت تر شما را انتخاب خواهد کرد.

برای داشتن سایت حرفه ای همین حالا با ما تماس بگیرید.

اگر شما دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید و برای کسب و کارتان ارزش قائل هستید ما با تمام توان در کنار شما هستیم.

چرا برای طراحی سایت حرفه ای گروه تاچ را انتخاب کنم؟

1- برای ما باعث افتخار است که مشتریانی داریم که چندین و چند سال به صورت متوالی ما را انتخاب کرده اند. ما همواره به همکاری بلند مدت با مشتریانمان فکر میکنیم.
2- ارائه مشاوره قبل از طراحی سایت حرفه ای. قطعا همیشه تصمیم نهایی با مشتری است اما ما درکنارتان هستیم تا شما بهترین تصمیم را بگیرید.
3- مطمئن باشید که ما نمیخواهیم هر طور شده محصولمان را به شما بفروشیم. ما رسالت مهم تری داریم. رسالت ما کمک کردن به کسب و کارها است.
4- ما فقط طراح وب سایت نیستیم. ما فقط به داشتن گرافیست های حرفه ای، تیم طراحی وب سایت و سئو جهت بهبود رتبه وب سایت شما بسنده نکرده ایم. ما با داشتن متخصصانی که درک درستی از مارکتینگ و تجارت دارند ابتدا مسیر حرکت را مشخص میکنیم و سپس به سراغ ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ میرویم.
5- ما در گروه تاچ برای سهولت مشتریان سعی کرده ایم با ارائه خدمات به صورت یکپارچه مانع پرداخت هزینه های اضافی مشتریانمان شویم. ما همواره با توجه به نیاز مشتریانمان دامنه خدماتمان را توسعه میدهیم.

سایر خدمات گروه تاچ

طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت بازرگانی
طراحی سایت تجاری
طراحی سایت کارخانه
سئو
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
مشاوره تولید محتوا
طراحی گرافیک
آموزش فروش حرفه ای
طراحی سایت حرفه ای

سوالات متداول در مورد طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت ریسپانیو یا واکنش گرا چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که وقتی یک وب سایت را از روی موبایل باز میکنید متوه میشوید که برخی از تصاویر یا محتوای متنی از کادر خارج میشود و یا اینکه متن ها به قدری ریز میشوند که خوانایی خود را از دست میدهند. در طراحی سایت حرفه ای وب سایت شما به صورت واکنش گرا طراحی میشود و دیگر فرقی نمیکند که شما از طریق لپ تاپ، موبایل و یا هر وسیله دیگری از وب سایت بازدید کنید در هر صورت شما محتوای متنی و تصاویر را به صورت کاملا واضح خواهید دید.

آیا هر چه امکانات وب سایت بیشتر باشد آن وب سایت حرفه ای تر است؟

خیر. در بسیاری از مواقع درج امکانات بیشتر و بدون استفاده باعث میشود سرعت وب سایت شما پایین بیاید.حقیقت این است که درج امکانات زیاد و بدون استفاده فقط بهانه ای است که شما بابت آن پول بیشتری پرداخت کنید. هنگام طراحی سایت حرفه ای تمام امکانات باید دقیق و طبق نیاز شما انتخاب شود.

Rate this post

نمونه کارهای گروه تاچ
در زمینه برندینگ

برای سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید

اشتراک مطلب

نوشتهٔ پیشین
چطور بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنیم؟
نوشتهٔ بعدی
شرکت طراحی سایت

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.