طراحی سایت تجاری

آغاز تجارت به ده ها هزار سال قبل بر می گردد. جایی که افراد برای تامین نیازهایشان مجبور به داد و ستد کالاها بودند. امروزه تجارت به شکل گذشته رواج ندارد. تجارت آنلاین جایگزین تجارت سنتی شده و شرکت ها دیگر فقط محدود به منطقه جغرافیایی خود تجارت نمیکنند. طراحی سایت تجاری یکی از ابزارهایی است که به واسطه آن محصولات و خدمات کسب و کارها را بدون محدودیت جغرافیایی به تمام دنیا معرفی کرد.
امروزه همه افراد تمایل دارند قبل از خرید محصول و یا دریافت خدمات درباره آن تحقیق کنند. اگر مشتری در حین تحقیق کردن وب سایت شما را ببیند و شما بتوانید با استفاده از وب سایتان اعتماد مخاطب را بدست آورید مطمئن باشید که مشتری با شما تماس خواهد گرفت.

چرا کسب و کارها باید به سراغ طراحی سایت تجاری بروند؟

1- توسعه برند
همه ما دوست داریم که محصولات برند بخریم و شما نمیتوانید هیچ محصول و یا شرکت معتبری را در سطح بین المللی پیدا کنید که سایت حرفه ای نداشته باشد. شرکت ها برای توسعه برند و نمایش دایره خدمات و محصولاتشان از ابزارهایی استفاده میکنند که به راحتی و بدون محدودیت بتوانند محتوای مورد نظر را به انتشار بگذارند. طراحی سایت تجاری به شما این امکان را میدهد که بتوانید صدای برندتان را به افرادی که هزاران کیلومتر با شما فاصله دارند برسانید.

2- افزایش فروش
هیچ کسب و کاری بدون داشتن مشتری و فروش زنده نمی ماند. وب سایت ابزاری است که به شما این امکان را میدهد تا افراد بیشتری را با دامنه خدمات و محصولاتتان آشنا کنید و به فروش بیش از حد برسید. حتما با عبارت قیف فروش آشنایی دارید. در واقع قیف فروش به مراحل فروش گفته می شود که در آن افرادی که پتانسیل تبدیل به مشتری شدن را دارند را به مشتریان بالفعل تبدیل میکنید. اگر میخواهید مشتری از شما خرید کند گام اولتان این است که او را از حضور خودتان آگاه کنید. طراحی سایت تجاری به شما این امکان را میدهد تا افراد بیشتری از حضور شما مطلع شوند و آگاه شدن افراد بیشتر برابر است با فروش بالاتر.


3- مدیریت هزینه

برای هر کارآفرین و صاحب کسب و کاری مهم است که بدون ایجاد خلل در فرآیند های داخلی شرکت بتواند هزینه های شرکت را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند. بسیاری از کسب و کارها به منظور مارکتینگ و جذب مشتری جدید، سالانه میلیون ها و حتی میلیاردها تومان هزینه میکنند در صورتی که روشهای نوین مارکتینگ به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر اثر گذاری بیشتری داشته باشید.

4- افزایش اعتبار
همه ما تمایل داریم که با شرکت ها و افراد معتبر همکاری داشته باشیم. ما برای سنجش اعتبار یک کسب و کار، نظر مشتریان فعلی شان را جویا می شویم، مدارک و تاییدیه هایشان را بررسی میکنیم و در فضای مجازی نام آن ها را سرچ می کنیم و در نهایت با توجه به اطلاعات بدست آمده به این نتیجه می رسیم که شرکت یا سازمان مورد نظرمان تا چه حد معتبر است. قبلا افراد با پرس و جو کردن از افراد میزان اعتبار یک مجموعه را تخمین میزدند اما امروزه برای مشتریان مهم است که گوگل، وب سایت شما و به طور کلی فضای مجازی درباره شما چه می گوید.

3 راز مهم برای داشتن بهترین سایت تجاری

گرافیک
اولین موضوعی که در یک وب سایت توجه مشتری را جلب میکند گرافیک وب سایت است. اگر گرافیک وب سایت حرفه ای باشد مشتری زمان بیشتری را به ماندن و بررسی کردن وب سایت شما تخصیص میدهد و اگر گرافیک وب سایت برای مشتری خوشایند نباشد سریع به سراغ وب سایت رقبای شما میرود. اگر میخواهید یک وب سایت تجاری حرفه ای داشته باشید باید با شرکت طراحی سایتی را انتخاب کنید که سواد گرافیکی بالایی داشته باشد.


محتوا

محتوا در وب سایت به شکل های مختلفی ارائه میشود. محتوای متنی، صوتی، عکس و ویدئو هر کدام به نوبه خود دارای اهمیت هستند. فارغ از نوع محتوایی که به کار می برید کیفیت محتوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر به دنبال داشتن بهترین سایت تجاری هستید باید محتوای ارزشمندی را به مخاطبان ارائه دهید تا آنها با خیال راحت به شما اعتماد کنند.

سئو
اگر شما بهترین وب سایت را برای کسب و کارتان طراحی کنید اما کسی از وب سایت شما بازدید نکند قطعا بعد از طراحی سایت افزایش فروشی نخواهید داشت. اگر به دنبال افزایش فروش هستید بعد از طراحی وب سایت باید روی موضوع سئو متمرکز شوید تا به فروش بیش از حد برسید. خدمات سئو بدین معنی است که هنگام جستجوی مخاطب شرکت و محصولات شما در صفحه اول گوگل به مشتری نشان داده شود تا میزان بازدید از وب سایت و در نتیجه فروش شما افزایش داشته باشد.

امروزه شاهد این موضوع هستیم که شرکت های تجاری یکی پس از دیگری از بین می روند. تمام شرکت های تجاری از رکود و نداشتن مشتری گله مند هستند و همیشه اوضاع اقتصادی و شرایط جامعه را مقصر اصلی از بین رفتنشان می دانند. شرکت های تجاری میدانند که شرایط بازار تغییر کرده اما حاضر نیستند شرایط خودشان را متناسب با شرایط بازار تغییر دهند. در دنیای رقابتی جدید روش های سنتی دیگر جوابگو نیست.

حتی اگر شما در حال حاضر چالشی بابت فروش ندارید و مشتریان همیشگی خودتان را دارید باید به این نکته توجه کنید که نسل بعدی مشتریان شما رفتاری متفاوت خواهند داشت. طراحی سایت تجاری اگر به صورت هدفمند و حرفه ای انجام شود کارآمدترین روش برای بقاء و رشد یک تجارت است. اصلا مهم نیست که شرکت شما پنج سال سابقه فعالیت دارد و یا پنجاه سال، مهم این است که اعتبارتان در دنیای مجازی چقدر است.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نمونه کارهای گروه تاچ
در زمینه برندینگ

برای سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید

اشتراک مطلب

نوشتهٔ پیشین
شرکت طراحی سایت
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت کارخانه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.