آموزش فروش در اینستاگرام

آموزش فروش از طریق اینستاگرام

اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و میخواهید در فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام کسب و کارتان را توسعه دهید با ما همراه باشید.

راحتی کار کردن با اینستاگرام و تصویری بودن محتوا آن را به یک فضای اجتماعی پر طرفدار در ایران تبدیل کرده است.

برای صاحبان کسب و کار فرصت خوبی است که اینستاگرام را حرفه ای یاد بگیرند و از این کانال برای فروش محصولاتشان استفاده کنند.

اگر شما هم میخواهید آموزش فروش از طریق اینستاگرام را یاد بگیرید به این نکته توجه کنید که رقابت کردن در اینستاگرام اصلا کار راحتی نیست. اگر فکر میکنید صرفا با عکس گرفتن از محصول  و قراردادن آن در اینستا به فروش میرسید سخت در اشتباهید.

چگونه در اینستاگرام بفروشیم؟

فروش در اینستاگرام کار راحتی نیست مخصوصا اگر محصولتان یک محصول خاص و منحصر نیست کار برای شما سخت تر هم می‌شود.

نمیخواهم با بازار گرمی و امید واهی به شما بگویم که با اینستاگرام خیلی راحت به درآمد میرسید و بعد بگویم بیایید از ما مشاوره بگیرید تا بتوانید اصولی و میلیاردی در اینستاگرام بفروشید.

2 راز مهم برای فروش در اینستاگرام

  •  راز اول: تولید محتوای با کیفی
  • راز دوم: استمرار

در این مقاله با من همراه باشید و مواردی که میگویم را مو به مو انجام دهید تا به افزایش فروش برسید.

یک دفتر چه و خودکار بردارید، به سوالات جواب دهید و گام به گام با من پیش بیایید تا به نتیجه برسید.

چند گام مهم برای فروش بهتر در اینستاگرام

  • گام اول: چه چیزی میفروشی؟  من خدمات دیجیتال مارکتینگ میفروشم. من به شما میگویم که چطور کسب و کارتان را توسعه دهید. شما چه محصول یا خدماتی میفروشید؟
  • گام دوم: بازار هدف شما کیست؟ قرار است محصولتان را به چه افرادی بفروشید؟  من به صاحبان کسب و کار که عاشق توسعه هستند میفروشم. من به افرادی که تکلیفشان با خودشان معلوم نیست نمیفروشم. من به افرادی که ارزش محصولم را نمیدانند نمیفروشم.

دقت کنید مواردی که میگویم هیچ ربطی به آموزش فروش از طریق اینستاگرام ندارد. مواردی که مهم است این است که شما تکلیفتان با خودتان مشخص باشد. استراتژی تان مشخص باشد.

  • گام سوم: آیا بازار هدف شما در اینستاگرام هستند؟  آیا افرادی که میخواهید به آنها بفروشید از اینستاگرام استفاده میکنند؟ اگر جواب شما خیر است به دنبال روش دیگری برای افزایش فروش باشید.
  • گام چهارم: آیا زیر ساخت های برندتان آماده است؟  وقتی میخواهید محصولتان را بفروشید باید اعتماد سازی کنید. هویت بصری، لوگو، رنگ سازمانی مشخص، اسم خوب اینها مواردی هستند که مشتری در نگاه اول به آنها توجه میکند. بی گدار به آب نزنید. اگر محصولتان اسم و رسم دارد به سراغ گام بعدی بروید.
  • گام پنجم: نقشه راهتان را بنویسید. اگر برای یکسال آینده نمینویسید حداقل نقشه یک ماه آینده تان مشخص باشد.  به طور مثال بگویید هفته ای 2 پست درباره فلان موضوع یا فلان محصول باید منتشر کنم. وقتی تعداد پست هایم 30 تا شد تبلیغ میکنم و صدها عامل دیگر که باید قبل از شروع کار درباره شان فکر کنید.
    شما وقتی میخواهید از بندر عباس به تهران بروید که یکباره سوار ماشین نمیشوید و حرکت. به این موضوع فکر میکنید که از چه مسیری بروید. کجا استراحت کنید و برای یک مسافت دو روزه کلی برنامه ریزی انجام میدهید. حالا میخواهید برای کسب و کارتان  حداقل به مدت یک سال در یک مسیر حرکت کنید. به نظرتان بدون برنامه ریزی و داشتن نقشه راه میتوان موفق شد؟
    ( اگر نقشه راه را نمیدانید ما راه بلدیم و همراهی تان میکنیم، نگران نباشید)
  • گام ششم: منابع تان را مشخص کنید. وقتی شما میخواهید یک کیک خوشمزه درست کنید باید موارد اولیه و منابع را داشته باشید بدون داشتن منابع موفق نمیشوید. اگر میخواهید اصولی فروشتان را در اینستاگرام افزایش دهید منابع تان را مشخص کنید. لازم نیست خیلی منابع گران قیمت و کم یاب باشند. با حداقل منابع موجود شروع کنید.

یک عدد دوربین یا موبایل برای عکاسی، یک مشاور برای اینکه مسیر را اشتباه نروم، یادگیری فتوشاپ، یا هر منبع دیگری که فکر میکنید در مسیر لازم دارید را آماده کنید چون مسیر طولانی را پیش رو داریم.

  • گام هفتم: هدفت را بنویس. نقشه راهت را بنویس و بگذار جایی که همیشه جلوی چشمت باشد. خواهشا نگو به ذهنم میسپارم، یادم میماند، حواسم هست.  بنویس. حتی میتوانی برای من بفرستی تا با هم آن را بررسی کنیم.
  • گام هشتم: حالا میتوانی اکانت اینستاگرامت را بسازی. از نامی استفاده کنید که سریع در ذهن مخاطب بنشیند. اگر برای پروفایل از تصویر خودتان استفاده میکنید حتما تصویرتان واضح و شفاف باشد. در قسمت بایو  به اندازه چند خط باید کاری که انجام میدهید را توضیح دهید.
    نکته مهم: در بایو علاوه بر اینکه میگویید چه چیزی میفروشید درباره مزیت ویژه تان صحبت کنید. اگر کار فروش گل و گیاه انجام میدهید میتوانید بنویسید که فروش گل و گیاه و در      ادامه بگویید که ما آرامش و سر زندگی را به شما هدیه میدهیم.
  • گام نهم: اطلاعات در اینستاگرام زیاد است. چطور در بین انبوهی از اطلاعات دیده شویم؟ مشتری در نگاه اول تصویر پست شما را میبیند پس باید متن یا تصویر به قدری جذاب باشد که مخاطب شما را به سمت خودش بکشاند. از تصاویر و عنوان های جذاب برای کاور خود استفاده کنید.
    عنوان نویسی و تصویر خوب برای افزایش فروش در اینستاگرام بسیار موثر است. همان طور که شما از روی نام یک کتاب تصمیم میگیرید آن را بخرید افراد هم از روی متن یک پست تصمیم میگیرند که آن را ببینند یا نه.

تا به اینجا درباره ساختار اصلی اینستاگرام صحبت کردیم. اگر علاقه مند هستید از مشاوره و همراهی متخصصان ما برای افزایش فروش در اینستاگرام استفاده کنید کافی است یک ایمیل برای ما ارسال کنید و یا اینکه همین الان با ما تماس بگیرید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نمونه کارهای گروه تاچ
در زمینه برندینگ

برای سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید

اشتراک مطلب

نوشتهٔ پیشین
آموزش و مشاوره اینستاگرام در یزد
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت شرکتی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.