آموزش جامع برندینگ و برندسازی
آموزش برندسازی یزد
” یکی برند بود یکی نبود.” هیچ شکی وجود ندارد که برای رسیدن به موفقیت باید برند بود. فرقی نمیکند که بخواهید یک فرد موفق باشید یا اینکه بخواهید یک سازمان موفق داشته باشید، برند بودن لازمه کار است.
قبل از اینکه توضیح دهیم چگونه برند شویم لازم است بگوییم که برند چیست و چه مزیتی دارد. از نظر برخی از افراد، به ثبت رساندن نام تجاری و طراحی لوگو، برند تلقی می شود. برند چیزی نیست که یک شبه خلق شود. ساخت برند سال ها طول میکشد.
برند جایگاهی است که شما در ذهن و قلب مشتری دارید. برند حسی است که مشتری درباره شما دارد. در دوره آموزش برندسازی یزد بیشتر در مورد توضیح داده خواهد شد.
” برند آن چیزی است که درباره شما میگویند زمانی که خودتان حضور ندارید.”
مدیر عامل آمازون
چرا برندسازی اهمیت دارد؟
افراد روزانه با حجم زیادی از تبلیغات مواجه میشوند و برای خرید کردن انتخاب های زیادی دارند. از طرفی همه افراد با مسئله محدودیت زمان روبرو هستند، بنابراین میخواهند خریدشان را سریع انجام دهند و در نتیجه برای خرید به سراغ گزینه هایی می روند که با آنها ارتباط ذهنی یا قلبی برقرار کنند.
طبیعی است که وقتی میخواهند با صرف کمترین زمان، بهترین گزینه را انتخاب کنند به سراغ برند می روند. اگر می خواهید مشتریانی وفادار داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید باید با کمک آموزش برندسازی یزد برند شوید.
برند بودن باعث میشود تصویر خوبی در ذهن مخاطب داشته باشید و بتوانید اعتماد آنها را جلب کنید. ساخت یک برند خوب می تواند همانند ساخت یک موسیقی دلنشین، همیشه در ذهن ها به یادگار بماند.
اکنون که با مفهوم برند و اهمیت آن آشنا شده اید، اگر می خواهید برند شوید با ما همراه باشید. ما در دوره جامع آموزش برندسازی یزد ، به صورت گام به گام توضیح داده ایم که برای برند شدن چه فرآیند هایی لازم است.
توضیحات دوره جامع آموزش برندسازی یزد
امروزه در عصر برندینگ زندگی میکنیم و این یعنی برای موفق شدن باید برند باشیم. زیاد هستند افرادی که تازه کسب و کارشان را شروع کرده اند و در سر رویای بزرگ شدن و برند شدن را می پرورانند، اما با روش های برند شدن آشنا نیستند.
در این فایل آموزش برندسازی یزد تلاش کردیم که به جای استفاده از مفاهیم پیچیده، علم برندینگ را با ساده سازی مطالب آموزش دهیم. در این دوره علاوه بر توضیح مفهوم برند و اهمیت آن، به صورت کاملا کاربردی گام های لازم برای برند شدن را آموزش می دهیم.
این دوره را به مخاطبان زیر توصیه می کنیم
مریم باشی زاده
مدیر ارشد کسب و کار دانشگاه تهران
کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار از دانشگاه تهران
مدیر عامل گروه تاچ
سخنران و مدرس دوره های کاربردی برندینگ، مارکتینگ و فروش
مدیریت و اجرای بیش از 100 پروژه دیجیتال مارکتینگ