خدمات پشتیبانی فنی

فروش پایان یک معامله نیست، آغاز یک تعهد است!

پشتیبانی و پاسخگویی بالا، یکی از مهمترین عواملی است که مشتریان قبل از خرید هر محصولی به آن توجه میکنند.

با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی و بروز شدن ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی در این صنعت اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

ممکن است صاحبان کسب و کار، زمان و یا تخصص کافی برای مدیریت وب سایت و یا سایر ابزارهای مارکتینگ در دنیای مجازی را نداشته باشند و این موضوع برای ما کاملاً قابل درک است. به همین دلیل سعی کرده ایم تا با ارائه خدمات پشتیبانی دغدغه بسیاری از مشتریان را حل کنیم.

مشتریان به منزله شرکای تجاری ما هستند که تمایل داریم رابطه همکاری بلند مدتی با آنها داشته باشیم. به همین دلیل در گروه تاچ، ارائه خدمات پشتیبانی اهمیت بسزایی دارد و همکاران ما در تیم پشتیبانی آماده اند تا درخواستهای شما را به بهترین شکل پاسخ دهند.

در واحد پشتیبانی تاچ همیشه این موضوع یادآوری می گردد که اگر مشتری فرصت پیگیری روزانه رفع چالش های مربوط به وبسایت خود را داشت؛ این فرآیند را به ما تفویض نمیکرد.

برخی از خدمات واحد پشتیبانی تاچ

مراقب بیلبورد مجازی کسب و کار شما هستیم!
  1. آموزش
  2. رفع اشکالات احتمالی
  3. خلق محتوای مناسب با صنعت مشتری
  4. بارگذاری محتوا در وبسایت و شبکه­ های اجتماعی
  5. مدیریت تمامی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  6. بروز رسانی ماژول ها و افزونه­ های امنیتی
  7. بک ­آپ گیری از اطلاعات

پشتیبانی سرور، هاستینگ و دامنه وب سایت

تامین، پشتیبانی و تمدید ابزارهای اصلی هر وب سایت را به تاچ بسپارید!

کارشناسان فنی گروه تاچ، آمادگی دارند تا در هر زمان، در پشتیبانی فنی و مدیریت سرور(های) شما همکاری نمایند. این همکاری می‌تواند شامل بررسی یک مشکل خاص و یا مانیتورینگ (Monitoring) و مدیریت مداوم سرور(های) شما باشد.

کارشناسان فنی گروه تاچ همیشه آمادگی مشاوره و ارائه راهنمایی برای راه‌اندازی و پیکربندی اولیه سرور(های) شما را دارند.

ثبت هاست و دامنه و پشتیبانی فنی

مدیریت محتوای وب سایت و شبکه های اجتماعی

مدیریت و پشتیبانی ایمیل های سازمانی

به کارگیری آخرین تکنولوژی های امنیتی برای وب سایت