خدمات بازاریابی محتوا

محتوا همچنان پادشاه است!

تولید محتوای متنی یکی از پرکاربردترین انواع محتوا است که در فرمت‌های متفاوتی تولید می‌شود. به نوعی می‌توان مهمترین هدف از تولید انواع محتوای متنی را سئو یا همان بهینه‌سازی رتبه وب‌سایت برای موتور‌های جستجو دانست.

انواع محتوای متنی:

تولید محتوای اولیه وب سایت

شامل درباره ی ما، توضیحات محصول

تولید مقاله

تولید مقاله مطابق با استانداردهای سئو، نولید مقاله هایی که برای مخاطب ارزش ایجاد کند

تولید رپورتاژ

تولید رپورتاژ خبری جهت انتشار در سایت های پر بازدید

همه ما بدنبال راهی برای برقرای ارتباطی بهتر با مشتریانمان هستیم و در واقع آنچه ما بصورت مستقیمم و یا غیر مستقیم به آنها میگوییم، محتوای ما محسوب میشود. بازاریابی محتوا کمک میکند تا با داشتن محتوایی جامع و کاربردی ­تر پتانسیل بیشتری برای جذب مشتریان بالقوه و نگهداری مشتریان بالفعل خود داشته باشیم.

افراد، محتوای خوب را به راحتی به اشتراک میگذارند و شما به دامنه وسیع ­تری از جامعه معرفی میشوید. بازاریابی محتوا باعث میشود تا شما دانش خود را به بقبه ثابت کنید و بعد از آن مشتریان با خیال راحت به علم و محصول شما اعتماد پیدا میکنند. هیچ چیز نمیتواند به اندازه ی تولید محتوای مفید و مدون، پویایی شرکت شما را به نمایش بگذارد.

محتوای کاربردی باعث میشود فاصله بین مشتریان و محصولات شما کمتر شود و احتمال خرید به همان نسبت افزایش پیدا میکند و هر چه محتوای ارائه شده برای مشتریان جذاب و بروز تر باشد طبیعی است که شما شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت. و اینجا تازه شروع ماجراست!

گروه تاچ با در نظر گرفتن سلیقه بازار هدف شما و همچنین با استفاده از متخصصان مسلط به علم تولید محتوا مطابق با استاندارهای گوگل، همراه شما در مسیر توسعه بازار و برند خواهد بود.

برای سفارش تولید محتوا با ما در تماس باشید

جادوی بازاریابی محتوا

با تولید محتوا، مشتریان شما را به عنوان یه منبع معتبر می شناسند!

برندسازی: کسب و کارها در راستای برند شدن سعی دارند تا با نشر محتواهای مختلف صوتی، تصویری و متنی، نامشان را در ذهن افراد بیشتری حک کنند.

وفاداری مشتریان: یک ضرب المثل قدیمی هست که میگوید از هر دستی بدهید از همان دست میگیرید. پس مطمئن باشید افرادی که از محتواهای تولید شده توسط شما بهره ببرند به شما وفادار خواهند بود و شما را اولویت انتخاب خود قرار میدهند.

مرجع شدن: خلق محتوای مناسب و کاربردی یکی از عواملی است که شما را به یک مرجع تبدیل میکند. هنگامی که مشتریان جواب سوال هایشان را در وبسایت شما پیدا کنند طبیعی است که اعتمادشان به شما بیشتر میشود که خود دستاوردی بزرگ برای کسب و کار شما محسوب میشود.

بهبود رنکینگ گوگل: همانطور که گفته شد تولید محتوا باعث میشود حجم زیادی از افراد برای پیدا کردن پاسخ سوالاتشان به وبسایت شما سر بزنند. از طرفی میزان بازدید افراد از وبسایت شما تاثیر مستقیمی در بهبود رنکینگ گوگل خواهد داشت.

فروش بیشتر: تولید محتوا یکی از روشهای جدید بازاریابی به شمار میرود. خوشبختانه شرکتهای زیادی با استفاده از این روش به فروش و موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کرده اند.

ویژگی های فنی و ظاهری یک وب سایت تجاری حرفه ای چیست؟

استراتژی، تولید و انتشار محتوا

در تمامی مراحل تولید محتوای اثربخش همراه شما هستیم!

بازاریابی محتوا به صورت کلی از سه حلقه اصلی تشکیل شده است: استراتژی محتوا، تولید محتوا و انتشار محتوا. حلقه تولید محتوا، کلیدی‌ترین بخش از این زنجیره است زیرا اگر تولید محتوا کیفیت و قدرت جذب کافی را نداشته باشد، انتشار آن مخاطبان زیادی را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

تولید محتوا اهداف متفاوتی خواهد داشت. نظیر:

  • آموزش در زمینه‌های تخصصی و کاربردی
  • اطلاع‌رسانی و آگاه کردن مخاطبان
  • سرگرمی و لذت بردن مخاطبان
  • الهام‌بخشی و ترغیب مخاطبان به تعامل

در حقیقت شما در قالب‌ها و فرمت‌های متفاوت، محتوا تولید می‌کنید که بتوانید ضمن معرفی شرکت، خدمات و محصولات شرکت خود، نیاز مخاطبانتان را برطرف کنید. اگر محتوای تولیدی شما این ویژگی را داشته باشد و بتواند پاسخ سوال مخاطبان را بدهد، به این معنی است که شما موفق بودید. تولید محتوا، بخش بسیار گسترده‌ای از فرایند بازاریابی محتوا را تشکیل داده است و خود به بخش‌های متنوع و متفاوتی طبقه‌بندی خواهد شد. محتوا در ۴ قالب کلی و فرمت‌های بسیار زیادی قابل تولید است:

  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای گرافیکی و تصویری
  • تولید محتوای ویدیویی
  • تولید محتوای صوتی

تولید محتوای متنی و تصویری

تولید محتوای صوتی و پادکست

تولید محتوای ویدئویی

انتشار هدفمند محتوا