خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان

مشتریان ارزشمند ترین دارایی هر سازمان هستند.

مشتریان همیشه بالاترین جایگاه را در شرکتها دارند و مراقبت از آنها از عوامل کلیدی توسعه شرکتها بشمار می آید.

با توجه به اهمیت مشتریان، استفاده از CRM جزو ملزوماتی است که هر مجموعه باید جهت حداکثر بهره وری سازمان از آن استفاده نماید.

برای سفارش CRM با ما در تماس باشید

برخی از مزیت های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

با CRM اطلاعات بروز مشتریان شما همیشه در دسترس است.

پیگیری درخواست مشتریان بدون محدودیت به زمان و یا مکان

مشاهده عملکرد فروش شرکت به صورت لحظه ای

امکان ثبت پروفایل مشتریان

بهبود ارائه خدمات

وفادار سازی مشتریان

فروش بیشتر

ویژگی های فنی و ظاهری یک وب سایت تجاری حرفه ای چیست؟

پشتیبانی

فروش، پایان یک معامله نیست آغاز یک تعهد است.

ممکن است صاحبان کسب و کار زمان کافی برای مدیریت وبسایت و یا تبلیغات دیجیتالی خود نداشته باشند.

از طرفی در دیجیتال مارکتیگ، فعال بودن، ایجاد محتوا، اعمال تغییرات و بهبود مستمر اهمیت زیادی دارد.

در گروه تاچ، حتی پس از تحویل پروژه ها جهت پیشبرد اهداف مشتریان با ارائه خدمات پشتیبانی همواره مشتریان خود را همراهی میکنیم.

برخی از خدمات واحد پشتیبانی:

آموزش

رفع اشکالات احتمالی

خلق محتوای مناسب با صنعت مشتری

بارگذاری محتوا در وبسایت و شبکه های اجتماعی

مدیریت تمامی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

افزایش فالور هدفمند در شبکه های اجتماعی

بروز رسانی ماژولها و افزونه های امنیتی

بک آپ گیری از اطلاعات.

گرافیک، اولین گزینه ایست که توجه کاربران هنگام ورود به سایت را به خود جلب میکند.

نکاتی مانند روانشناسی رنگها، لوگو، طراحی ایکون‌ها و اسلایدها، ایجاد یک هارمونی مناسب، همه و همه در جذب مخاطب در اولین نگاه تاثیر بسزایی دارد.

طراحی گرافیک حرف ه­ای میتواند ویترین خوبی از مجموعه شما را به نمایش بگذارد، علاوه بر آن یک تصویر مدت زمان بیشتری در حافظه افراد باقی خواهد ماند.

برای پیشرو بودن، نه تنها به گرافیک وبسایت بلکه باید به گرافیک و محتوای تمام ابزارهایی که یک برند را معرفی میکند توجه ویژه ای داشت.

تیم گرافیک گروه تاچ، با توجه به در نظر گرفتن سلیقه بازار هدفتان، از مرحله تحلیل و بررسی تا رسیدن به طرح نهایی، شما را در رسیدن به نتیجه مطلوب همراهی مینماید.